About Me

Saját fotó
Biatorbágy, Hungary
Kedves Látogató! Üdvözöllek oldalamon! Jámborné Dankó Katának hívnak, 7 éves korom óta gyöngymániás vagyok. Ékszerkészítéssel kb. 16 éve kezdtem el foglalkozni. Ezen a lapon megtekintheted kedvenc munkáimat. Remélem találsz kedvedre valót, ha valamelyik érdekelne, csak írj bátran! dankokata{kukac}gmail.com

2012. október 11., csütörtök

Hallgatásom egyik oka



Nagyon elfoglalt voltan az utóbbi 2 hónapban, mert a Hugom esküvőjére készültünk. Segítség képpen én készítettem a köszönő ajándékok pöttyös masniját és a pici FIMO rózsákat is (összesen 165 db üvegcséhez kellett mindezeket mealkotni :-))
Amenyassonyi és a menyecske ékszert is én kreáltam, most csak ez a képem van róla. Ha a nászútról hazaérkezik a gazdája és visszahozza, akkor készítek közelit is!

1 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon kíváncsi vagyok miket készítettél!

Népszerű bejegyzések