About Me

Saját fotó
Biatorbágy, Hungary
Kedves Látogató! Üdvözöllek oldalamon! Jámborné Dankó Katának hívnak, 7 éves korom óta gyöngymániás vagyok. Ékszerkészítéssel kb. 16 éve kezdtem el foglalkozni. Ezen a lapon megtekintheted kedvenc munkáimat. Remélem találsz kedvedre valót, ha valamelyik érdekelne, csak írj bátran! dankokata{kukac}gmail.com

2010. augusztus 6., péntek

Ezüstös próbálkozás... Luna Laguna ©




Ez a karkötő már egy ideje félkész állapotban lapult a dobozban, most erőt vettem magamon és sikerült befejeznem végre. Egészen megszerettem és még a férjemnek is tetszik...pedig Ő nagy kritikus!!!


5 megjegyzés:

romi írta...

Szép,elegáns darab!
Megkérdezhetem hol vetted ezt a szép ezüstös gyöngyöt?

romi írta...

Nagyon szép elegáns darab!!
Megkérdezhetem hol vetted a szépséges ezüst gyöngyöket?

romi írta...

Nagyon szép elegáns darab!!

Johanna írta...

Ez nagyon finom nőies darab.
Nagyon ügyes vagy!

kataka írta...

Szia Romi!

Az ezüstös gyöngyök egy része a Gyöngyboxból, másik része a Gyöngyéletből és a Tűzgyöngyből való.

Népszerű bejegyzések